Wysyłkowa naprawa sprzętu
Uzupełnij 3-minutowy formularz, ustal szczegóły z serwisantem i wręcz kurierowi paczkę bez wychodzenia z domu.
rok
gwarancji
na naprawę
darmowa
wysyłka
na terenie całego kraju
ekspresowa
naprawa
nawet w 2 dni
Formularz wysyłkowy
Serwis wysyłkowy Twojego urządzenia w 6 prostych krokach
1
Zgłoszenie usterki
Uzupełnij dane które są nam niezbędne by odebrać Twoje urządzenie. Po otrzymaniu zgłoszenia skontaktujemy się z Tobą by potwierdzić dane oraz zgłoszoną naprawę.
2
Odbiór urządzenia / nadanie paczkomatem
Kurier odbierze przesyłkę w wybranym terminie z wydrukowanym listem przewozowym. Jeśli wybrałeś opcję InPost nadaj paczkę otrzymanym przez nas darmowym kodem nadania. Pamiętaj by dokładnie zapakować i zabezpieczyć urządzenie.
3
Wstępna analiza
Po otrzymaniu urządzenia wykonamy diagnozę. Skontaktujemy się z Tobą, by poinformować o kosztach i przewidywanym czasie realizacji. Decyzja o naprawie należy do Ciebie a diagnoza jest całkowicie darmowa.
4
Serwis
Rozpoczynamy naprawę po Twojej akceptacji. Większość usterek usuwamy szybko, choć bardziej złożone przypadki (np. naprawy po zalaniu) mogą wymagać więcej czasu. Gwarancja obejmuje każdą naprawę.
5
Sprawdzenie działania
Po zakończeniu serwisu przeprowadzamy testy. Do ich wykonania może być potrzebny kod odblokowujący. Jeśli wykryjemy dodatkowe problemy, natychmiast Cię poinformujemy.
6
Odesłanie sprzętu
Po testach wyślemy Ci urządzenie na wskazany adres. Płatność możliwa jest z góry lub przy odbiorze. Koszt przesyłki zwrotnej to 20 zł.